Om demolering og separering og greier

Klimaet der ute for alt som lukter av konspirasjonsteori – eller konspirasjonstenkning, som noen kaller det – er fryktelig dårlig. Tituler noens argument konpirasjonsteori, kjenn så lukten av seier.

Mye av skylden ligger dessverre hos konspirasjonsteoretikere selv, som ofte teoretiserer mer enn de validerer. Spekulativ synsing blir gjerne fremholdt som ubestridelig sannhet.

Min 9/11-skeptisisme har i stor grad omhandlet separasjon. Separasjon fra egne ideér og forestillinger, og fra andres research og teorier. Det har vært utviklende. Fjerning av trosbaserte «bevis» bringer en nærmere sannheten. Det motsatte gir motsatt effekt.

De siste års separasjon har gått i retning, blant annet, demoleringshypoteser.

Mitt a priori-argument er at WTC fikk mer kollapshjelp enn den offisielle forklaringen belyser.

Men min legmann-status gjør at jeg er på gyngende grunn hva fysikk, matematikk og kjemi angår.

Det kan være fornuftig å holde seg til det en selv kan verifisere. Og forstå.

Separasjonen styrkes ytterligere av mildt sagt uansvarlige «eksperter» og kultiske demoleringsdogmer.

9/11-sannhet (forferdelige konnotasjoner, jeg vet) hverken starter eller stopper ved WTC-demolering og nanotermitt.

Ei heller ved zionisme.

Alle-er-potensielle-zionister-og-9/11-var-en-zionist-innside-nanotermitt-jobb-teori. Det futter.

Just saying.

Støtter jeg fremdeles legitim WTC-research? Ja. Men ikke tull og tøv og tøys og diskrediterende aktiviterer.

9/11-temaet er altfor viktig.

Legg igjen en kommentar

